Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Ehren Barbara J
(1)
Silliman Elaine R
(1)
Stone C. Addison
(1)
Wallach Geraldine P
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
Język
angielski
(1)
Temat
DZIECKO z TRUDNOŚCIAMI w UCZENIU SIĘ
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
Language acquisition
(1)
Language disorders
(1)
Special education
(1)
Słowo kluczowe
literacy acquisition
(1)
literacy disorders
(1)
literacy learning
(1)
study of language
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and indexes.
An acclaimed reference that fills a significant gap in the literature, this volume examines the linkages between spoken and written language development, both typical and atypical. Leading authorities address the impact of specific language-related processes on K-12 literacy learning, with attention to cognitive, neurobiological, sociocultural, and instructional issues. Approaches to achieving optimal learning outcomes with diverse students are reviewed. The volume presents research-based practices for assessing student needs and providing effective instruction in all aspects of literacy: word recognition, reading comprehension, writing, and spelling.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15917.XXIV.14.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej